نگاهی به نقشه راه مفاهیم پایه در سیستم مدیریت عملکرد

Edit Content

معرفی درس نگاهی به نقشه راه مفاهیم پایه در مدیریت عملکرد

درس نگاهی به نقشه راه مفاهیم پایه در مدیریت عملکرد  خلاصه ای از مفاهیمی که در بخش اول مدیریت عملکرد ارائه شده است را در یک نقشه منسجم ارائه می دهد. در ابتدای هر بخش، یک درس تحت عنوان تقشه راه قرار گرفته است تا نقشه سفر شما را در آن بخش تشریح کند. تماشای این درس به 10 دقیقه زمان نیاز دارد.

خلاصه درس نگاهی به نقشه راه مفاهیم پایه در مدیریت عملکرد

در درس نگاهی به نقشه راه مفاهیم پایه در مدیریت عملکرد  ابتدا  دروس بخش اول معرفی شده سپس  نکاتی را که باید در هر درس مد نظر داشته باشید برای شما بیان می شود.

کاربرد درس نگاهی به نقشه راه مفاهیم پایه در مدیریت عملکرد

اگر بخواهید بر دروس این بخش مسلط شوید؛ قطعا دانستن نقشه راه می تواند پیش زمینه فکری شما را برای این هدف مهم فراهم کند.

Edit Content
Edit Content

این پست دارای یک دیدگاه است

  1. ابراهیم صدیقی

    سلام . توضیحات بسیار عالی بود.
    سوالی داشتم،
    ما مجموعه موسسه آموزشی فرهنگی مرددم نهاد و غیر تجاری هستیم با حدود 13 پرسنل ثابت و مربیهایی که به شکل پاره وقت در مجموعه هستن.
    کسانی که در مجموع فعالیت میکنن : از کسانی که کاملا داوطلبانه حضور دارن و فعالیت میکنن داریم تا پرسنلی که حق نیم اضافه کاریش را هم مطالبه میکنه.
    دغدغه یا چاشی که دارم اینه با این طیف کسترده از نوع نیروی انسانی، ایا این دوره به شکلی هست که بتونه نیاز ما را برآورده کنه؟ یا بیشتر متناسب مشاغل تجاری و اداری کاربرد داره؟
    در واقع نگران این هستم که شاید نشه مفاهیم این دوره را چنان بومی سازی کنیم که مناسب وضعیت یک موسسه فرهنگی غیر تجاری باشه.
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

This site uses User Verification plugin to reduce spam. See how your comment data is processed.